VEELGESTELDE VRAGEN

Zijn er extra kosten verbonden aan het bestellen via de website?
Voor het online bestellen van kaarten zijn geen kosten verbonden.

Hoe werkt dat, een wensenlijstje?
1. Log in op www.arnhemsepodia.nl
2. Ga naar seizoen 2017/2018 en bekijk het voorstellingen-/concertaanbod.
3. Concerten/voorstellingen naar hartenwens gevonden? Klik rechts van de voorstelling op 'zet op verlanglijstje' en herhaal dit met alle namen die u in het nieuwe seizoen niet wil missen!
4. Log op de dag van de start kaartverkoop in om te bestellen en klik in uw account op 'Alles in winkelmandje'. Direct hierna kunt u uw kaarten bestellen.

Hoe werkt een betaling middels Podium Cadeaukaart?
Tijdens het betalen kunt u kiezen hoe u wilt betalen (iDeal, Creditcard of Podium Cadeaukaart). Als u voor Podium Cadeaukaart heeft gekozen, wordt u om het kaartnummer en de bijbehorende veiligheidscode gevraagd. Het kaartnummer treft u op de achterzijde van uw Podium Cadeaukaart, onder de streepjescode, aan. Onder de kraslaag op dezelfde zijde van de kaart vindt u de veiligheidscode. Meer informatie en het saldo van uw Podium Cadeaukaart kunt u vinden op podiumcadeaukaart.nl.
Het eventuele resterende bedrag kunt u voldoen via iDeal of Creditcard.

Kan ik een plaatsvoorkeur aangeven als ik via de website kaarten bestel?
Bij de meeste voorstellingen/concerten die in de grote zaal of in de concertzaal plaatsvinden kunt u op stoel uw kaarten boeken. In het bestelscherm klikt u op 'Plattegrond' naast de zin 'Selecteer hier zelf uw plaatsen'. Ook kunt u bij een aantal zalen kiezen voor een sectie. Het kaartverkoopsysteem kiest automatisch de best beschikbare stoel(en) binnen de gekozen sectie.

Sommige secties/stoelen zijn niet te reserveren. Klopt dat?

Er zijn secties/stoelen die geblokkeerd zijn. Kiest u in dit geval een andere sectie of andere plaatsen.

Kan ik kiezen voor rolstoelplaatsen?
Rolstoelplaatsen kunt u niet reserveren via de website. Hiervoor zult u contact moeten opnemen met ons bespreekbureau.

Als ik naar het betaalscherm wil gaan lukt dit niet. Ik krijg opnieuw mijn adresgegevens te zien. Hoe kan ik alsnog betalen?
Nadat u uw adresgegevens heeft gecontroleerd ziet u in het volgende scherm een aantal opties, waaronder de keuze voor e-tickets of dat u uw kaarten op laat sturen. Direct daaronder dient u 2x uw e-mailadres en een telefoonnummer in te voeren om verder te kunnen. Kies er vervolgens voor om te betalen.

Ik heb gekozen voor e-tickets, hoe werkt dit?
Nadat u uw bestelling volledig heeft afgerond, verschijnen de tickets op de website in 'mijn agenda'. Download de PDF en print uw kaarten per voorstelling. Indien u het printicoontje niet kunt vinden, gebruikt u dan de toetscombinatie CTRL-P om te printen.

Tegoedbon
Helaas is het niet mogelijk om met uw tegoedbon van Musis & Stadstheater Arnhem online geheel/gedeeltelijk de betaling van de door u bestelde kaarten te voldoen. Wilt u toch gebruik maken van de tegoedbon dan verzoeken wij u een e-mail te sturen naar
bespreekbureau@musisenstadstheater.nl en hierin uw naam, telefoonnummer, gereserveerde voorstelling en Iban rekeningnummer te vermelden.
Onze collega’s zullen vervolgens ervoor zorg dragen dat u het openstaande bedrag van uw tegoedbon z.s.m., uiterlijk binnen 3 weken, retour op uw rekening ontvangt.

BELANGRIJK !
Als u ervoor kiest om uw bestelling te betalen met iDeal is het belangrijk alle stappen te doorlopen. Nadat de betaling via uw bank heeft plaatsgevonden, komt u terug op onze website. U moet nu op 'Doorgaan' klikken, anders worden uw kaarten niet gereserveerd.
U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Dit kan even duren. Hiervoor vragen wij uw geduld.

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Deze site gebruikt cookies

We gebruiken cookies om uw bezoek aan deze website zo plezierig mogelijk te maken. We onthouden bijvoorbeeld uw persoonlijke instellingen. Ook gebruiken we Google Analytics om inzage te krijgen in de gebruiksvriendelijkheid van de website en deze vervolgens te kunnen verbeteren.

Meer informatie

X

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.